Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Σας καλησπερίζω του λόγου σας

Το λοιπόν, εγώ τυγχάνω ταξιτζής και για όσους δεν γνωρίζουν, οι ταξιτζίδες γνωρίζουμε πολύ κοσμάκη, που μπαίνει μέσα στο Βολβο και μας ανοίγει τα φυλλοκάρδια του.

Οι πελάτες που λέτε, κελαηδάνε αρκετά. Και για γκομενικά, και για τ' αφεντικό, και για πολιτική, μα πάνω απ' όλα μιλάνε για αθλητικά. Απαξ τώρα λάχει και μπουκάρει στο ταξί και κανένας του αθλητικού νταλαβερίου, όλο και τσιμπάω και εγώ το αποκλειστικό μου.

Κάθομαι που λέτε τα πρωινά, εκεί που 'χω αφήσει το ταξί για πλύσιμο, πίνω το φραπεδάκι μου στο καφενείο και μιλάω με τα λοιπά ταρίφια. Έχουμε πρωτίστως μελετήσει τις εφημερίδες μας και έχουμε μαζέψει πλεροφορίες όλη την προηγουμένη, και είμαστε έτοιμοι για αθλητική συνδιάλεξη υψηλού επιπέδου. Εκεί λοιπόν που τα λέμε, κλατάρει η κουβέντα! Δε βγαίνει νόημα ρε δικέ μου!

Άμανε και διαβάζει ο άλλος Πανουτσοκαρπετόπουλους, που να μάθει την μπαλίτσα ρε; Ακόμα περιμένει τον Μπελούσι να γίνει Μαραντόνας! Ρε παραμύθες, έξω των όσων έχουνε τα έντερα να διαβάζουνε τον αποδυτηριάκια, οι υπόλοιποι διαβάζουνε τα λαμόγια της δημοσιογραφίας που πουλάνε τη μπομπότα για παντεσπάνι. Ξυπνάτε!

Το λοιπόν, τα κουβεντιάζαμε τις προάλλες με τους παλίκαρους στο καφέ και τ' απεφάσισα! Κόβω τη συζήτηση του πρωινού καφέ. Θα στήνω αυτί και θα ακούω, και από δω μέσα θα πατάω το μελάνι για εκείνα που οι λοιποί κάνουν κο-κο-κο! Δε μασάμε τα λόγια μας εμείς ρε! Όλα θα τα πούμε! Και για μπαλίτσα και για μπασκετάκι και για ότι σπορ γουστάρουμε να 'ούμε. Έχω στήσει τώρα και την οθόνη την TFT στο Βολβο και κοζάρω ματσάκια ακόμα και την ώρα που σοφάρω για να 'μαι διαβασμένος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: