Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Μπασκετάκι για εκκίνηση

Πολλούς θα παραξενέψει, μα είναι επίκαιρο και δε μπορώ να μη το κουβεντιάσω καθότι, όλο και κάτι σκαμπάζουμε και του λόγου μας από μπασκετάκι. Από την σπυριάρα ντε! Εκείνη τη πορτοκαλιά τη μπάλα που δέκα μαντραχαλάδες κυνηγάνε για να τη χώσουν σε μια τρυπούλα.

Μας τα χανε σκοτίσει, που λέτε, όλο το καλοκαίρι στο καφενείο οι γαύροι με εκείνον τον Τσιρλίντερς που φέραν από τις Αμερικές για το μπάσκετ οι Αγγελόπουλοι και τονε πλερώσανε δυο βαπόρια λεφτά. Μας τα χανε σκοτίσει και οι βαζέλες που λέγανε πως ο παίχτης είναι σαράβαλο και πάλι οι κοντοί θα τη σηκώσουν την κούπα.

Εγώ το λοιπόν, να σας λύσω τις απορίες σχετικά με το παλικάρι, καθότι τον έχω δει εκείνονανε τον Τσίρλιντερς από την οθόνη που έχω βάλει μέσα στο ταξί και έχω και εγώ τις γνώμες μου.

Το λοιπόν, το παλικαράκι δεν κάνει. Δε φτουράει. Δε το έχει ρε παιδάκι μου! Με τέτοιο μαλλί και το σιδερικό στο στόμα, δε πας ούτε μέχρι το Παγκράτι! Άσε που είναι σαν οδοντογλυφίδα και σουτάρει σαν παιδί του δημοτικού! Ο τύπος απλά είναι ψηλός και πηδάει σαν ακρίδα. Τίποτα άλλο. Από μπασκετάκι μυρωδιάς.. Παλτουδιά φορτώθηκαν οι Αγγελόπουλοι (μαζί με τον Βούισιτς τον γεροσακάτη που μόνο για να φοράει σαγιονάρα και να παίζει τάβλι στο τουρκολίμανο κάνει-πιο αργός και από τα ριπλέι του Πουρουπουπού είναι- )

Ακούστε με και εμένα που το ξέρω το μπασκετάκι! Κορόιδα τους πιάσανε και φέτος στο λιμάνι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: